zaterdag 4 februari 2012

Nog enkele beanies...

Omdat ik momenteel nog niets te tonen heb, deze "tussenseizoen" mutsen die ik reeds in november maakte.

Er zitten zowel baby, kinder- als volwassen maten tussen :








Ook wil ik even meedelen dat het mij nog steeds niet lukt om op de meeste blogs een reactie te plaatsen. Heb al vanalles geprobeerd, instellingen en zo veranderd maar niks helpt. Dus mensen ik volg jullie blogs en posts wel en zie zo veel leuke, mooie dingen maar kan helaas geen reactie nalaten.... alle tips omtrent dit (ook bij andere bloggers voorkomend) "probleem" zijn welkom, stuur me dan gewoon een berichtje :-)

fin weekend iedereen

Ann

3 opmerkingen:

Debby zei

Wat leuk allemaal!!

CreativEls zei

Hallo,

Mooie mutsen heb je gehaakt. Zie ik het goed dat het met de puff-stich gehaakt is ? Mooi mooi ! Helaas kan ik je niet helpen met jouw probleem wat het plaatsen van berichtjes betreft. Zo heb ik een probleem met het weergeven van een lijst met verwijzingen naar sites, lukt mij ook niet, heb ook al vanalles geprobeerd. Misschien heeft iemand kennis van een helpdesk van Google/blogger ?

Dankuwel, dat ik tussen jouw favorieten sta.

Lieve groetjes,

CreativEls
http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

Lindevrouwsweb zei

Wat een schatjes! Wat een leuke mutsen!